Una din cele mai eficiente campanii de promovare in mediul online este prin metoda "Pay per Click" sau prescurtat PPC .Prin intermediul principalului motor de cautare Google se pot realiza campanii de Pay per Click prin interrmediul programului Google Adwords.
Anunturile sponsorizate de Google apar de regula in partea dreapta a barei de cautare ,ele apar in functie de categoria cuvintelor cheie sau a frazelor pe care le punem in bara de cautare,generand informatii despre produsele sau serviciile pe care dorim sa le folosim.
Plecand de la intelesul cuvantului "Pay per Click" putem trage concluzia ca platim in functie de fiecare click pe care il primim.In realizarea unei campanii eficiente de PPC trebuie sa aveti in vedere mai multe aspecte de care ar trebui sa tineti cont atunci cand realizati o astfel de campanie.
1 FOLOSITI CUVINTE CHEIE
Principalul obiectiv al unei campanii Pay per Click este de a primii clikuri,inainte sa faceti asta asigurati-va ca includeti anumite cuvinte cheie in anuntul dvs.Ele trebuiesc incluse in "HEADING" sau "BODY" anuntului.Acestea pun mai mult in relief potentialul anuntului dvs putand astfel sa va ajute in realizarea traficului de care aveti mare nevoie.
2 CUNOASTREREA PIETEI TINTA
Scopul fiecarei campanii de marketing este acela de a atrage vizitatori deci implicit clienti .Incercati sa identificati posibili clienti asigurati-va ca mesajul pe care il trimiteti este destul de receptiv pentru ei ,pentru a putea sa le oferiti ceea ce vor.
3 ANUNT CAT MAI SIMPLU
Fiecare anunt publicitar trebuie sa fie concentrat pe un singur beneficiu .Aveti doar numai 25 de caractere pe care le puteti pune in "heading" si 35 de caractere in descriere,folositi un anunt cat mai simplu nu va pierdeti timpul cu anunturi pompoase.
4 INDEMN LA ACTIUNE
5 TESTATI ANUNTUL
Cea mai simpla modalitate de a afla care anunt da cea mai buna rentabilitate este sa folositi anunturi diferite cu cuvinte cheie diferite,astfel va puteti da seama ce anunt functioneaza cel mai bine pentru dvs si care sunt cuvintele cheie care au cel mai mare impact pentru vizitatori
No comments:
Post a Comment