PORTAL ANTREPRENORIAT ,ANALIZE FINANCIAR ECONOMICE,IDEI DE AFACERI,OPORTUNITATI DE AFACERI,STRATEGII DE MANAGEMENT SI MARKETING,RESURSE UMANE
Monday, April 9, 2012
UTILITATEA COMUNICATELOR DE PRESA IN MARKETING
Fara o strategie de marketing bine intocmita este greu ca un business sa reziste in zilele noastre,ba aproape imposibil as spune eu.In articolele precedente am tot vorbit de diverse stategii de marketing sau unelte SEO(Search Engine Optimization) insa nu am mentionat si importanta comunicatelor de presa.
Exista websiteuri care folosesc des acest procedeu,in scopul de a crea cat mai multe linkuri si a atrage in cele din urma cati mai multi vizitatori.
Pentru a fi pe intelesul tuturor o sa incerc sa explic care este principiul de functionare.Sa presupunem ca lansam un nou produs sau serviciu.Din dorinta de a face publicitatii acestui produs sau serviciu introduceti o mica descriere a acestui servicu,la rubrica de comunicate de presa.Deobicei rolul comunicatelor de presa este acela de a atrage vizitatori catre propria pagina web.
Se obisnuieste in general ca unele persoane sa foloseasca in comunicat un limbaj la persoana I ceea ce nu este recomandat deoarece aceste comunicate trebuie sa fie scrise la persoana a III-a ca si cum ar fi fost scrise de un jurnalist.
In continuare voi lua doua exemple de comunicate de presa unul in varianta corecta si altul in varianta gresita.
I Varianta gresita
"La compania Energy Green am lansat un nou compus de combustibil bio .Noul compus este un produs la care am visat demult .Speram ca partenerii nostrii sa aprecieze noul produs.
II Varianta corecta
" Compania Energy Green a lansat un nou compus de combustibil bio.Presedintele companiei sugera" Acest produs este ceva la care am visat demult.
Atunci cand doriti sa va apucati sa scrieti un comunicat de presa trebuie sa aveti in vedere urmatorul aspect si anume de a introduce in primul paragraf stirea cea mai importanta .Multi webmasteri au obiceiul de a condensa continutul comunicatului astfel incat acesta sa para cat mai scurt.
Etichete:
Marketing
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment