Sunday, August 7, 2011

CUM SA ITI GASESTI IDEEA DE AFACERE?


A fi antreprenor este un lucru fantastic care implica multa munca si sacrificii .Un antreprenor reuseste sa exploateze orice oportunitate care apare in piata.Aceasta este caracteristica care face diferenta dintre un om obisnuit si un antreprenor
Multa lume doreste sa inceapa o activitate de antreprenoriat dar din pacate putini reusesc si asta datorita mai multor motive cum ar fi:lipsa unei idei de afaceri concrete,necunoasterea pietei si domeniului de activitate al acelui gen de business,lipsa unei viziuni si incapacitatea de a implementa un anume concept astea sunt doar cateva dintre motivele pentru care nu multi nu reusesc in activitatea de antreprenoriat.
Revenind la tema de azi si anume cum sa gasesti ideea de afacere care ti se potriveste,in primul rand trebuie sa cunosti foarte bine afacerea pe care doresti sa o demarezi ,sa cunosti foarte bine piata,competitori,potentialul de crestere,sa implementezi un anumit concept sau strategie care sa il realizezi.Daca nu tineti cont de aceste aspecte sansa de a va atinge obiectivele devine din ce in ce mai grea,facandu-va munca foarte grea.Dar nu trebuie sa disperati puteti remedia acest decalaj prin a va automotiva sa munciti din greu si in al doilea rand cautand diverse informatii pe care alti le-au publicat,studiul de piata este esential si vital deoarece va v-a ajuta sa identificati posibilitatile de patrundere pe piata.
Esential pentru dumneavoastra este sa alegeti aceea idee de afacere cea mai viabila.Cu alte cuvinte daca exista cerere pentru servicul sau produsul respectiv.
Cunoasterea mai lard al peisajului economic este foarte important pentru ca veti sti daca exista destul de mult apetit pentru produsul sau serviciul pe care doriti sa il lansati ,care sunt punctele foarte si punctele slabe ale voastre in raport cu competitori "Analiza SWOT" mai este denumita.
Dupa ce ati ales ce afacere urmeaza sa demarati trebuie sa alegeti ceva diferit si inovator fata de concurenti.Sunt cateva modalitati prin care puteti sa realizati asta si anume:pretul,calitate,design,clienti.Si in final nu va mai ramane decat sa interactionati cu clienti ca pana la urma ei reprezinta sursa de creste a businessului .Puteti interactiona cu clienti in felul urmator prin interviuri one-to-one,prin diferite testari,promotii.Important este sa primiti feedbackul necesar ca sa puteti sa intelegeti impactul pe care il are acel produs sau serviciu

No comments:

Post a Comment