Monday, August 1, 2011

DECE ACTIVITATILE DE DISCOUNT VA POT CREA PROBLEME?


Dupa cum stiti atragerea de clienti este activitatea cea mai grea pe care un antreprenor sau manager trebuie sa o realizeze pentru ca el reprezinta esenta de baza al dezvoltari oricarui gen de afaceri.Probail ca orice consumator adora activitatile promotionale cele de tip "discount" sau reduceri cum mai sunt ele denumite.Acest lucru reprezinta pentru un antreprenor la prima vedere un motiv de bucurie pentru ca insfarsit are clienti pe care si doreste ,la a doua vedere privind mai cu atentie lucrurile lucrurile nu sunt atat de bune pe cat se pareau.
In conditiile de astazi pretul reprezinta o cantitate de moneda pe care cumparatorul este dispus sa o ofera producatorului in schimbul bunului pe care acesta il ofera pe piata.Revenind la politica de discount acestea pot distruge integritatea pretului cu o viteza orbitoare.Asa ca ideal ar fi sa nu abuzati cu astfel de practici,ca pana la urma acest gen de activitate va poate aduce in situatia de a incasa mai putin deca cheltuielile de productie,ca pana la urma scopul dumneavoastra principal este acela de a realiza profit.Majoritatea managerilor folosesc acest gen de activitate care este bun pana la un moment.In urma cu cateva zile am postat un articol in legatura cu siteurile de reduceri in special Groupon a carui dezvoltare in ultimul timp este fantastica.Cu prilejul acelui articol am punctat numai avantajele acelei compani.
Urmeaza ca in continuarea sa va prezint si cateva din aspectele negative.Putem spune ca discountul este o forma dea vinde un pret.Orice activitate de discount reduce considerabil sansele de a realiza profit si ca urmare poate afecta costul de productie.

No comments:

Post a Comment