Wednesday, March 16, 2011

ASIGURATORII UN BROKER DE SUCCES


Este o asigurare buna pentru dumneavoastra? Va las pe voi sa decideti daca da sau nu.In ceea ce ma priveste pe mine avand in vedere ca am lucrat in domeniul asigurarilor consider ca este util si necesar sa incheiem o polita de asigurare fie ca este:asigurare RCA,asigurare de viata,asigurare medicala sau de locuinta.
Prima intrebare care se pune in momentul cand te hotarasti sa inchei o polita de asigurare este acela ce companie aleg astfel incat sa imi fie mie cat mai avantajos si sa imi acopere cat mai multe riscuri.Solutia cea mai buna ar fi sa alegem un broker de asigurari .Navigand pe internet am gasit o multime de firme de brokeraj ,una care mi-a atras atentia in mod deosebit este compania ASIGURATORII www.asiguratorii.ro o companie infintata acum vreo 4 ani si care se afla intr-o continua dezvoltare .Compania asiguratorii coopereaza cu importante compani de asigurare din Romania cum ar fi:Alianz Tiriac,Ardaf,Astra,BCr asigurari,Euroins,Generali,Groupama,Omniasig,Uniqa.
Asiguratorii ofera mai multe tipuri de asigurari:asigurare RCA,asigurare locuinta,asigurare medicala,asigurari cmr.Primul lucru care trebuie sa il faci atunci cand te ai hotarat sa iti faci o polita de asigurare este sa sa te inregistrezi pe www.asiguratorii.ro
  1. Compari tarifele
  2. Completezi formularul
  3. Confirmarea comenzi prin telefon
  4. Primirea politei
Informatii suplimentare pe www.asiguratorii.ro
email:contact@asiguratorii.ro
Tel: 0751 513 101
Asigurari de locuinta

No comments:

Post a Comment