In primele zile ale derulari propriei tale afaceri primul lucru pe care trebuie sa il faci este gestionarea capitalului de lucru astfel incat sa controlezi cat mai bine capitalul de lucru .Dar o data ce afacerea incepe sa se dezvolte este necesar formarea unei echipe de management care sa se ocupe de conducerea companiei astfel incat sa coordoneze activitatile de marketing,contabilitate,vanzari pentru ca afacerea sa continue sa se dezvolte.
Odata ce ai ajuns la acest nivel este necesar formarea unei echipe de management care sa gestioneze cat mai bine situatia si sa te ajute sa treci la nivelul urmator .Formarea unei echipe de management necesita o activitate de cautare a persoanelor .Ei ar trebui sa corespunda nevoilor si cerintelor dvs pentru anumite pozitii pe care doriti sa-i angajati .Asta inseamna sa le acordati responsabilitati si obligati in companie comform pregatiri lor.In momentele urmatoare va voi arata cum este formata o structura de management al unei compani
- CHIEF EXECUTIVE OFFICER (CEO)
Este functia suprema in cadrul unei compani este" seful" cum mai este denumit este numarul 1 in cadrul organigramei unei compani el fiind responsabil pentru toate stategiile de management care se i-au in cadrul unei compani .Abilitatile principale: viziune strategica,capacitate de gestionare a bugetului ,planificare cu alte cuvinte el trebuie sa fie bun la toate astfel incat sa asigure bunul mers al companiei
- CHIEF FINANCIAL OFFICER (CFO)
Mai este cunoscut si sub termenul de Director financiar el este responsabil cu gestionarea bugetului .Ei fiind responsabili de gestionarea bugetului si planificarea lui .Sarcina lui este de a asigura stabilitatea financiara a companiei
- CHIEF MARKETING OFFICER(CMO)
Cunoscut si sub denumirea de director de marketing sarcina lui principala este de a promova produsele sau serviciile companiei catre urmatorul nivel.El este responsabil de adoptarea strategiilor de marketing .Rolul unui director de marketing in cadrul unei compani este foarte important deoarece miza o reprezinta cota de piata deci clienti.Piata fiind locul de batalie al companiilor unde fiecare incearca sa isi promoveze proprile servicii.Adoptarea unei strategi de marketing buna este cheia dezvoltari afaceri dvs.Recrutarea unui specialist in marketing este o necesitate pentru bunul mers al companiei dvs.
- CHIEF TECHNOLOGY OFFICER (CTO)
Mai este cunoscut la noi in tara sub denumirea de "director tehnic" sarcina lui principala fiind de asigura buna desfasurare procesului tehnologic de fabricare,mentenanta si implementarea de strategii in procesul tehnologic
- CHIEF OPPERATING OFFICER(COO)
Sarcina lui principala este acela de a se ocupa de extingerea companiei,cautand diverse locati unde compania poate sa isi desfasoare activitatea .Treaba lui fiind aceia de a asigura bunul mers al companiei
CUM SA NE ALEGEM ECHIPA DE MANAGEMENT
Din pacate executivi de top nu cresc in copac .De aceea alegerea echipei de management este o sarcina destul de dificila .Alegerea unei persoane nepotrivite poate duce la o proasta gestionare a afaceri dvs si in cele din urma la faliment .Cum recrutam acest personal? .Masurile traditionale de recrutare cum ar fi ziarele locale,internetul par demult apuse.Cea mai buna solutie este acela de a apela la firmele de recrutare Head Hunting aceste compani fiind responsabile cu promovarea mangerilor de top .Selectia fiind foarte riguroasa facandu-se pe diferite sectoare pe care activeaza managerul respectiv,pe calitatile sale de management ,viziunile si realizarile sale
Networkingul este buna metoda de a recruta un executiv de top .,prin participarea la discutii pe diferite forumuri
Strategii pentru interviu
- Asigurati-va ca,candidatul cunoaste bine postul pentru care candideaza
Daca este director de marketing sa stie care sunt diferentele intre marketing si vanzari
- Interviu pentru cunostere
Asigurati-va ca candidatul respectiv e compatibil cu postul respectiv ,incercati sa va familiarizati cu el
- Alegeti intotdeauna persoanele cele mai inteligente
Iata un bun ghid pe care ar trebui sa il urmati .Fiecare candidat ar trebui sa sporeasca coeficientul de inteligenta al companiei dvs Asta inseamna ca ar trebui sa fie mai inteligent decat dvs.
- Uitate pe realizarile lui si asigurate ca candidatul respectiv nu va mai face greselile pe care le a facut in trecut si asigura-te ca a invat din acele greseli
No comments:
Post a Comment