Planul de marketing de obicei se creeaza pe o perioada de un an deoarece pot aparea mai multe probleme daca acesta ar fi facut pe o perioada mai mare de un an cum ar fi: piata poate sa evolueze in directi neprevazute,oameni pleaca,clienti vin si pleaca de asemenea.
Deci ideal este sa va creati un plan de marketing pe termen mediu, de preferabil pentru anul viitor .Realizarea unui plan de marketing ar putea sa dureze cateva luni chiar si daca planul se intinde pe cateva pagini,realizarea unui plan de marketing bun este in general o misiune dificila marile provocari find ce anume trebuie sa faceti si cand anume.Majoritatea planurilor de marketing cedeaza inca din primul an fiscal .Strategia de marketing difera de la firma la firma si de accea pastrarea confidentialitati informatiilor este foarte importanta .Nu puteti realiza un plan de marketing bun fara implicarea oamenilor care pana la urma sunt potetiali clienti ai dvs indiferent de numarul important este realizarea unui feedback in care sa aflati cerintele si asteptarile lor despre produsul sau serviciul respectiv.Acest aspect este foarte important pentru compania dvs deoarece ar trebui sa stiti ce anume sa faceti pentru a va construi un plan de marketing eficient astfel incat acesta sa corespunda cu nevoile clientilor.
Populatia poate sa va transmita un semnal anume astfel dvs in functie de semnalul primit va puteti ajusta planul de marketing astfel incat sa va atingeti obiectivele
Beneficii ale planului de marketing:
- Grafic pentru succes
- Instructiuni de operare
No comments:
Post a Comment