Wednesday, March 23, 2011

GIGANTUL STARBUCKS PREGATESTE NOI STRATEGI DE DEZVOLTARE


Starbucks Corporation isi exinde productia si unitatile pentru a acapara noi cote de piata.Compania lucreaza de mult timp la implementarea acestei strategi pentru a implementa un nou concept de cafea.Acest concept a fost avut in vedere inaintea declansari recesiuni globale dar a fost abandonata intre timp.Miercuri directori companiei s-au intalnit pentru a discuta pentru a pune in practica noua strategie.Directorul economic al companiei Troy Alstead a declarat"In momentul de fata de aflam intr-o pozitie de forta"
Domnul Howard Schultz CEO Starbuks a afirmat ca "Masura principala de extindere de bunuri ambalate,care intr-o zi ar putea putea fi luata de catre un alt concurent .Un lucru important al adoptari acestei strategi ar fi cresterea vanzarilor numai in SUA cu 1,6 milioane $
Starbucks a intrat pe piata in 2009 cu Via Ready Brew o cafea instant si si -a anuntat prezenta cu un parteneriat cu Courtsey Products pentru a asigura cafea in camerele de hotel
Starbucks a mai anuntat luna aceasta ca va mai oferi o cafea si ceaiul verde Tazo pentru Green Mountain Coffee Keuring tonomat de cafea.Starbucks planuieste sa vanda Keuring retailerilor aflati in dificultate dar si propriilor unitati pana in 2012.Reprezentati companiei afrima ca vanzarea K-cup le va aduce aproape 1 miliard $.Continuarea parteneriatului cu Autogrills HMSHost este deasmea o alta masura adoptata .Aceasta masura ajuta Starbucks sa isi desfasoare activitatea in aeroporturi si in orase.

No comments:

Post a Comment