Wednesday, May 25, 2011

DE CE FOLOSIM PROMOTII IN VANZARI?

Astazi vom vorbi despre cum sa introducem un nou produs si cum sa reusim sa atragem cat mai multi clienti.Motivul principal de folosire a promotiilor in vanzari este acela de a identifica cerintele viitoare ale viitorilor clienti.Necesitatea specifica de marketing se imparte in doua categorii

TRIAL

Ofera posibilitatea viitorilor consumatori sa iti foloseasca serviciile sau produsele pentru prima data pentru a se obisnui cu ele.

LOIALITATEA

Este folosit in scopul de a castiga increderea consumatorului care a folosit serviciul sau produsul respectiv inainte sa il cumpere din nou.
Acestea sunt diferite fata de alte modalitati de marketing deoarece ele reprezinta o chemare la actiune.In contrast notorietatea brandului nu este o chemare la actiune .Daca notorietatea brandului este un obiectiv atunci necesitatile pot fi mai bine folosite prin publicitate.Activitatile promotionale opereaza cel mai frecvent cu alte activitati de marketing .In mod logic aceasta va reprezenta publicitatea dar poate fi si direct mail,relatii publice,campanii sponsorizate

AVANTAJELE FOLOSIRII PROMOTIILOR IN VANZARI:

Putem spune ca in general promotiile au in mic avantaj in vanzari decat publicitatea traditionala
  • Activitatea de publicitate poate fi folosita intr-o masura mai mare decat alte forme de publicitate
  • Promtiile pot fi mai oportune si cu impact mai mare pe o perioada mai scurta de timp fata de publicitatea conventionala
  • Poate cel mai important aspect este acela ca promotiile pot fi cuantificate relativ usor si rezultatele pot fi evaluate cu precizie.

No comments:

Post a Comment