In ultimul timp am vorbit despre strategii de marketing,management,diverse analize dar nam vorbit despre un lucru care la prima vedere pare banal si lipsit de importanta si anume amenajarea propriului birou .Se stie ca un birou trebuie sa fie cat mai bine echipat astfel incat munca voastra sa fie cat mai usoara ,biroul reprezentand practic a doua casa sau in cazul in care folositi ca birou propria locuinta chiar propria casa.
Orice birou trebuie amenajat in asa fel incat munca voastra sa fie cat mai placuta creind astfel un mediu proprice pentru desfasurarea oricarei activitati .Cateva sfaturi utile pe care trebuie sa le aveti in vedere atunci cand va hotarati sa va amenajati propriul birou :
- un birou cu un spatiu mai mare e intotdeauana mai bun decat unul cu un spatiu mic(trebuie sa aveti in vedere ca birourile cu cat sunt mai mari cu atat sunt mai scumpe plata chiriilor)
- investitii in echipamente de comunicare de ultima generatie
- sursa de lumina trebuie sa fie cat mai comoda si placuta
- scaunul de birou si biroul trebuie sa va ofere cat mai mult confort
- mobilier
- computere si programe software
No comments:
Post a Comment