Reducerea cheltuielilor in aceasta perioada de timp este un obiectiv pentru orice manager sau antreprenor.Fie ca vorbim de cheltuieli,administrative,de personal sau de transport resursele financiare ale unei compani trebuiesc atent gestionate astfel incat sa nu se faca risipa de capital si sa duca in cele din urma la o economisire eficienta a resurselor.Astazi va voi prezenta cateva aspecte privind cum sa economisiti bani prin cheltuielile de transport.
Transportul de marfa este considerat una dintre cele mai complicate operatiuni pe care o firma mica trebuie sa o realizeze.Dece firmele mici? Raspunsul este foarte simplu ca ele nu au o stratedie buna de distributie si anume o retea buna comparativ cu marile compani,acest lucru poate determina o scadere a vanzarilor.Asta se realiza in principal din cauza lipsei de disponibilitati banesti ale micilor compani care nu pot sa incheie contracte cu firme specializate de distributie si transport.Iata care sunt acele aspecte pe care trebuie sa le aveti in vedere atunci cand decideti sa transportati marfa catre clienti.
CAUTATI SA LIVRATI MARFA IN FUNCTIE DE TAXELE DISTRIBUITORILOR
Inainte de a cauta cu ce distribuitor sa lucrati trebuie sa studiati atent ofertele si sa alegeti aceea companie de distributie cu are cele mai avantajoase servicii si care corespunde cu profilul marfurilor companiei tale.
STABILITI COSTURILE DE TRANSPORT
Dupa ce ati ales compania de sitributie cu care sa lucrati ,stabiliti datele contractuale si taxele aferente acelui contract si al detali si clauze speciale.Asigurati-va clienti ca vor fi platiti pentru contractul de prestari servicii.
FOLOSITI METRUL POSTAL (POSTAGE METER)
Metrul postal este o masina portabila care cantareste pachetele ,evalueaza tarifele exacte postale si imprima etichetele sau timbrele de transport.acest sistem poate ajuta la eliminarea efortului de a ghici greutatea unor pachete .Folosind acest sistem de metru postal veti reusi sa economisiti cam 20% din cheltuielile de transport initiale atunci cand nu foloseati acest sistem
No comments:
Post a Comment