Secretul antreprenorilor de succes pe langa munca pe care o depun este reprezentata si de felul in care isi organizeaza activitatea si timpul.Sa presupunem ca lansam o afacere avand sediul principal propria locuinta ,pe langa faptul ca locuinta respectiva trebuie sa arate ca un birou un alt aspect important de care ar trebui sa ti cont este aceia de ati organiza propria activitate astfel incat munca ta sa fie cat mai productiva si sa elimini din timpii morti.
Exista obiceiul unora dintre noi de a nu isi planifica activitatea,acest aspect face diferenta dintre oameni de succes si cei care nu au succes.Revenind la exemplul nostru cel cu biroul din propria locuinta exista obiceiul pentru cei mai multi dintre noi dea percepe propriul birou ca propria locuinta ce la prima vedere este adevarat,dar nu este asa biroul trebuie folosit ca loc de munca si nu de odihna
De ex: (In momentul cand incepem sa lucram simtim nevoia de a lua o pauza pentru a dormi sau a ne uita la televizor) Uitati de acest lucru! stabiliti-va un program zilnic de munca care trebuie respectat cu strictete.
Lansarea de afaceri care au ca sediu propria locuinta intampina diferite probleme de concentrare,psihice si mentale care de cele mai multe ori va ingreuneaza activitatea.
Pentru a nu intampina aceste probleme trebuie sa fi organizat ,disciplinat si anume un jurnal de activitati zilnice pe care trebuie sa il respecti .Stabileste zilele in care te intalnesti cu clienti,colectezi bani,platesti salarile,alergaturi la (ITM,fisc,case de asigurari sociale).
Uni antreprenori ca de ex Mark Miller fondatorul "High Inpact Marketing" el utilizeaza un sistem de backup electronic care nu face al ceva decat sa-i reaminteasca ce anume trebuie sa faca in fiecare zi.Chiar daca tehnologia din zilele noastre avanseaza putandu -se urmari buna desfasurare prin intermediul smartphoneurilor sau tabletelor de oriunde dispare concentrare si nu exista acel confort care il ofera propriul birou unde aveti tot ce va trebuie pentru a va desfasura cat mai bine activitatea avand la indemana toate dotarile necesare.
Persoanele fizice care desfasuaraa ctivitati de antreprenoriat au foarte mult de munca si de aceia organizarea timpului este vitala .Andrew Hindews fondatorul "In Hause Writer" afirma ca isi planifica activitatea saptamanala in asa numitele "List to-do" (adica de urmat) dupa cum urmeaza:'
- urgent si important
- important dar nu urgent
- urgent dar nu important
- oarecum urgent dar nu important
No comments:
Post a Comment