Thursday, November 17, 2011

ROLUL MARKETINGULUI DE CONTINUT


Rolu marketingului de continut este acela de a a crea si a promova un anume servicu sau produs .Continutul fiecarui articol nu trebuie sa fie neaprat legat de organizatia sau compania voastra si anume trebuie sa ofera anumite informatii ca de ex despre ledership si alte probleme.

Asta deoarece unele organizatii se bucura de un mare succes si popularitate permitand entitatii sa beneficieze de o crestere de piata si de interes.Pentru a fi eficient orice manager trebui sa nu se concentreze numai pe produsul sau servicul respectiv si calitatea angajatiilor.Companiile care utilizeaza marketingul de continut vor reusi sa isi mareasca popularitatea in cadrul clientilor in detrimentul altor companii.Asta deoarece aceste companii reusesc sa creeze un raport intre clienti si viitori prospecti care pot devenii clienti la modul cel mai cert.

Continutul nu se refera numai la pagini albe,webinarii,sau pagini web ,ci cuprinde o gama variata de informatii pentru utilizatori in scopul de ai educa

Puteti realiza campanii de marketing de continut prin urmatoarele modalitati:
  • Articole
  • Carti si ebook
  • Brosuri si manuale
  • Studii de caz
  • Ghiduri de informatii
  • Micrositeuri
  • Cursuri online
  • Tutoriale video
  • Prezentari

No comments:

Post a Comment